Košarica

 

Št. produktov: 0

 
 

Pogosta vprašanja

 
1. Od kod izvira vaše sadje in zelenjava?

Sezonsko sadje in zelenjava sta brez izjem slovenskega porekla. Sodelujemo z več kot 30 slovenskimi partnerji. Trudimo se, da bi bila večina našega sadja in zelenjave slovenskega izvora, vendar moramo včasih zaradi pomankanja slovenskih pridelkov, dobaviti tudi pridelke iz tujine.

Tropsko sadje, ki je nekoliko višjega cenovnega razreda dobivamo po "letalskem prevozu", kar pomeni, da pride do nas izredno hitro in bistveno boljše kvalitete in okusa. Utrgano ali nabrano je namreč, ko dozori!

V vsakem primeru sadje in zelenjavo za vas izberemo ročno, in sicer na dan dostave!

 
2. Ali lahko pričakujem, da bodo pridelki / izdelki enaki kot na sliki

Slike na spletni strani so simbolične, seveda se pa trudimo, da je razlika med samo sliko in prejetim izdelkom čim manjša. 

 
3. Kakšna je kvaliteta vašega sadja in zelenjave?

Vso naše sadje in zelenjava spadata v prvi kvalitetni razred. Sadje in zelenjavo izberemo ročno na dan dostave, tako da v vaš dom ali pisarno prispe 100% sveže in okusno.

 
4. Ali obstaja tudi fizična trgovina?

Fizična trgovina zaenkrat še ne obstaja, zato je naročilo možno le preko spletne trgovine ali telefona.

 
5. Na koga se lahko obrnem, če imam dodatna vprašanja?

Če imate dodatna vprašanja glede uporabe spletne trgovine, oddaje naročil, dostave in vračila izdelkov, nas lahko kontaktirate preko telefonske številke 040 770 095 (Daniela) ali nam pišete preko kontaktnega obrazca. Lahko nam pišete tudi na e-poštni naslov: info@gajbica.si. 

 
6. Ali so cene v spletni trgovini vedno enake?

Cene gajbic sadja in zelenjave se tedensko spreminjajo, saj je njihova cena odvisna od sezone in naših dobaviteljev. 

Potrudili se bomo, da bodo cene ostalih izdelkov (razen sadja in zelenjave) ostale nespremenjene, seveda se bomo trudili, da bomo objavljali tudi čim več akcijskih ponudb.

Cene na spletni strani so v evrih in vključujejo DDV.

 
 
 

Naročilo

 
1. Kako naročim gajbico?

V našem prodajnem programu si izberite željeno gajbico, nato kliknite na gumb "V košarico". Po kliku na gumb je izdelek z animacijo preusmerjen v "Košarico", ki se nahaja v zgornjem desnem delu spletne trgovine.

V kolikor sestavite gajbico poljubno je postopek zelo podoben, torej izberete željene izdelke za najmanj 20 eur in potem nadaljujete postopek v "Košarici"

Ob kliku na "Košarico" ste nato preusmerjeni v nakupni postopek, kjer vpišete svojo poštno številko - sistem tako preveri, če so vsi vaši izdelki dostavljivi na vaš naslov in vas opozori v kolikor dostava ni možna. Nato izberete datum dostave, način plačila ter vpišete svoje podatke ter zaključite nakup.

 
2. Ali lahko naročilo preusmerim na drugi naslov?

Naročilo je seveda možno preusmeriti na drugi naslov in sicer tako, da pri zaključevanju nakupa v nakupnem postopku izberite možnost "Dostava na drugi naslov", kjer lahko vpišete drug naslov.

 
3. Ali lahko gajbico pošljem kot darilo?

Seveda! Gajbico lahko pošljete kot darilo, tako da v nakupnem postopku pri vpisovanju vaših podatkov izberete "Želim dostavo na drugi naslov" in vpišete drugi naslov za dostavo. 

Namig: Ob nakupu darilne gajbice izberite željeno posvetilnico in v nakupnem postopku pri vpisovanju podatkov, v polje "komentar/posvetilo", vpišite željeno besedilo, ki jo natisnemo na posvetilo.

 
4. Ali lahko gajbico sestavim sam?

Seveda lahko! Izkoristite lahko naš čarovnik za sestavljanje gajbice.

 
5. Kako plačam svoje naročilo?

Omogočamo naslednje vrste plačil:

  1. Po predračunu
  2. Kreditne kartice (Mastercard, Visa)
  3. VALU
  4. Paypal
 
6. Ali je možno naročilo za podjetja?

Da, naročilo je možno za podjetja. Ob zaključku naročila pri vpisovanju svojih podatkov izberite "Sem: Podjetje" in nato vpišite zahtevane podatke vašega podjetja. Original račun s potrebnimi podatki vam bomo posredovali po pošti.

 
7. Ali se je potrebno za nakup registrirati?

V naši spletni trgovini registracija za zaključek nakupa ni potrebna.

 
8. Zakaj moram ob naročilu pustiti svojo telefonsko številko?

Vašo telefonsko številko potrebujemo zgolj v primeru, če vas ob času dostave ni doma in ob morebitnih spremembah pri zalogi ter dobavljivosti sadja in zelenjave. 

Vaša številka bo pri nas popolnoma varna in je ne bomo posredovali tretjim osebam.

 
9. Kako uporabim darilni bon?

Če ste prejeli darilni bon, ste ob tem prejeli promocijsko kodo, katero uporabite ob zaključku naročila ob nakupnem postopku.

Sistem bo vrednost vašega darilnega bona odštel od skupnega zneska naročila. V primeru, da bo znesek naročila enak znesku darilnega bona, bo naročilo brezplačno.

 
 
 

Dostava

 
1. Kam dostavljate zelenjavne in mešane gajbice?

Informacije o dostavi fizičnih naročil lahko najdete tukaj - https://gajbica.si/preverite_dostavo/ 

Kraji dostav za podjetja so drugačni in se lahko glede njih posvetujete z našo podpodo.

 
2. Ali lahko spreminjam dan dostave?

Dan dostave izberete ob oddajanju naročila. Če želite dostavo naslednji delovni dan, morate naročilo oddati najkasneje do 14:00 (med ponedeljkom in četrtkom).

Dan dostave lahko naknadno spremenite tako, da pošljete elektronsko sporočilo na info@gajbica.si ter napišete, na kateri dan bi želeli prestaviti dostavo.

 
3. Kolikšni so stroški dostave?

Stroški dostave so:

  • LJUBLJANA Z BLIŽNJO OKOLICO (2,90 €)
  • ŠIRŠA OKOLICA LJUBLJANE (4,50 €)
  • ŠTAJERSKA in Lukovica (4,50 €)
  • GORENJSKA, Smlednik, Vodice, Komenda in Kamnik (4,50 €)
  • PRIMORSKA, Vrhnika in Logatec (4,50 €)

Minimalno naročilo 20 EUR.

Dostava je brezplačna ob nakupu nad 59 eur.

 
4. Kako dostavljate in kaj v primeru, če me ni doma?

Gajbice dostavljamo z lastnim dostavnim avtomobilom. Dve uri pred dostavo vam pošljemo mail v katerem vas obvestimo o dostavi, nato pa vas nekaj minut prej pokliče še naš dostavljalec. 

 
5. Ob katerih dnevih imate dostavo?

LJUBLJANA Z BLIŽNJO OKOLICO
DOSTAVA VSAK DAN

ŠTAJERSKA in Lukovica
DOSTAVA OB TORKIH

ŠIRŠA OKOLICA LJUBLJANE 
DOSTAVA OB ČETRTKIH

DOLENJSKA
DOSTAVA OB ČETRTKIH

GORENJSKA, Smlednik, Vodice, Komenda in Kamnik 
DOSTAVA OB SREDAH

PRIMORSKA, Vrhnika in Logatec 
DOSTAVA OB PETKIH

Več o dostavi si lahko preberete tukaj: https://gajbica.si/dostava/ 

 
6. Ali lahko izberem dan dostave?

Ob oddaji naročila, vas bomo prosili, da izberete želeni datum dostave. Za določene regije (Štajerska, Gorenjska, Primorska) so dnevi dostav v tednu vnaprej določeni in je izbira posledično manjša.

Če želite dostavo naslednji dan, morate naročilo oddati do 14. ure prejšnjega dne (delovni dnevi).

 
7. Ali lahko izberem uro dostave?

Izbira točne ure dostave žal ni mogoča. Zaradi optimalnega načrtovanja naših dostavnih poti si pravico do izbire ure pridržujemo. Na dan dostave vas preko maila o vaši dostavi obvestimo vsaj dve uri prej, naš dostavljalec pa vas pred samo dostavo tudi pokliče.

V primeru, da že vnaprej veste, da vas v določenem dnevu ne bo doma, nam v komentarju pustite sporočilo, katera ura dostave vam ustreza.

 
8. Do katere ure moram oddati naročilo, če želim dostavo prejeti naslednji dan?

Če želite dostavo naslednji dan in če ta dan dostavljamo v vašo občino, morate naročilo med ponedeljkom in četrtkom oddati do 14. ure. Naročila za naslednji teden sprejemamo do nedelje do 21. ure.

Dostavljamo vse delovne dni. Za vikende in praznike ne dostavljamo.

 
9. Ne dostavljamo v vaš kraj?

Če se vaša občina ni znašla na našem seznamu naših dostavnih poti, se vam iskreno opravičujemo. Na vse pretege se trudimo, da bi lahko dostavljali v čisto vse kraje po Sloveniji, a je to odvisno od povpraševanja in naših sposobnosti.

Če je vaša občina blizu kraja kamor pa dostavljamo, se lahko dogovorimo za prevzem "nekje vmes" - morda na izvozu AC ali kakšnem večjem parkirišču. Naj vas ne bo strah povprašati, vse se da urediti.

 
 
 

Reklamacija in vračila izdelkov

 
1. Kdo krije stroške za vračilo poškodovanih/neustreznih izdelkov?

Stroške za dostavo poškodovanih vrnjenih izdelkov krije kupec. Stroške dostave novih ustreznih izdelkov krijemo mi.

 
2. Na kateri naslov lahko vrnem poškodovani ali neustrezen izdelek?

Izdelek pošljite na: 

Sodobni splet d.o.o.
Kajakaška 40A
1211 Ljubljana-Šmartno 

V primeru dodatnih vprašanj in informacij nas kontaktirajte preko kontaktnega obrazca ali nam pišite na info@gajbica.si.

Lahko pa nas tudi pokličite na telefonsko številko 051 200 335 (Ajda) ali 041 268 410 (Manca).

 
3. Kaj storiti v primeru, če z izdelkom nisem zadovoljen? Kakšen je postopek vračila denarja in izdelkov?

Če z izdelkom niste zadovoljni ali vam ne ustreza (zaradi utemeljenih razlogov) nam v roku 14 dni od prejema izdelkov pisno pošljite obvestilo (če je izdelek poškodovan dodajte tudi fotografije) na e-poštni naslov info@gajbica.si.

Po poslanem obvestilu, nam v roku 30 dni od poslanega obvestila pošljite vašo kopijo računa ter nepoškodovane in neuporabljene izdelke na naš sedež podjetja. Po prejemu oz. vračilu izdelkov vam potem mi v roku 30 dneh vrnemo kupnino za vaš izdelek.

 
4. Nisem prejel/a naročenega izdelka. Kaj storiti?

Če nam jo je v skladišču zagodel škrat pozabljivček in je kdo od naših zaposlenih pozabil na izdelek, ki ste ga naročili, nam to nemudoma sporočite na mail ali preko družbenih omrežij. 

Kupnino za pozabljen izdelek vam vrnemo v obliki nakazila ali dobropisa.

 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.