Košarica

 

Št. produktov: 0

 
 

Trije temelji uravnoteženega življenja

Trije temelji uravnoteženega življenja

06.04.2021

Trdo delo in hiter življenjski tempo terjata svoj davek na naše telo in um, zato je sploh v teh časih zelo pomembno, da pozornost posvečamo sebi in skrbimo za svoje zdravje. Začnete lahko z utrjevanjem teh treh temeljev.

Moč spanca

 

Po besedah klinične fiziologinje Ane Noja, ki je specializirana za področje nevrofiziologije in spanja, vam bo dobra spalna rutina pomagala ohranjati močan imunski sistem, zmanjšala nivoje stresa in ohranjala vaše srce zdravo ter težo pod kontrolo.

Medtem, ko spimo se naše telo posveča popravilom in obnovi na celičnem nivoju. Fizično in psihično nam spanec pomaga pri nabiranju nove, sveže energije, da se lahko spočiti soočimo z nalogami, ki nas čakajo naslednji dan.

Če se bomo dobro naspali, bomo tudi bolj kreativni, produktivni in naše telo si bo hitreje opomoglo ter se regeneriralo po delu ter treningih.

 

Pomembnost gibanja

 

Ameriško združenje psihologov (APA) navaja zanimive izsledke raziskav, ki kažejo na to, da redna telesna aktivnost sprošča kemične snovi v naših možganih, ki regulirajo stres, anksioznost (napetost) ter splošno psihično zdravje:"Preliminarni rezultati kažejo, da imajo fizično aktivne osebe manjšo incidenco napetosti in depresije, kot osebe, ki večino svojega življenja presedijo ... več časa, ko presedimo, manj so se naša telesa sposobna uspešno odzivati na stres."

 

Vpliv uravnoteženega načina prehranjevanja

 

In seveda, ne smemo pozabiti na tretji steber - jesti uravnoteženo in raznoliko prehrano. Hrana je vir našega življenja in bolj kot je uravnotežena in zdrava, boljše se bomo počutili - tako psihično kot fizično.

Po napotkih Angleškega nacionalnega zdravstvenega sistema (NHS), je za zagotavljanje uravnoteženega načina prehranjevanja dobro slediti tem napotkom:

  • pojejte vsaj pet porcij sadja ali zelenjave na dan,
  • v obroke vključite hrano z visoko vsebnostjo vlaknin (krompir, kruh, avokado, testenine, ...),
  • poskrbite za zadosten vnos beljakovin v telo (ribe, meso, stročnice in žita),
  • pri kuhanju in peki uporabljajte olja z nenasičenimi maščobami (kokosovo ali oljčno olje) in
  • dovolj pijte.

 

Ta tri področja - za nekatere zelo jasna, a pri marsikomu spregledana - vam bodo pomagala, da v svojem življenju nastopate v svojih najboljših sposobnostih - naj si bo to v službi ali na kakšnem drugem področju. Naspite se, gibajte se skoraj vsak dan in jejte uravnoteženo.

 

 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.