Pogosta vprašanja

 
1. Od kod izvira vaše sadje in zelenjava?

Trudimo se, da bi bilo naše sadje in zelenjava slovenskega izvora, vendar moramo zaradi pomankanja slovenskih pridelkov, dobaviti tudi pridelke iz tujine.

V vsakem primeru sadje in zelenjavo za vas izberemo ročno, in sicer na isti dan dostave!

 
2. Ali lahko pričakujem, da bodo pridelki / izdelki enaki kot na sliki

Slike na spletni strani so simbolične, seveda se pa trudimo, da je razlika med samo sliko in prejetim izdelkom čim manjša. 

 
3. Kakšna je kvaliteta vašega sadja in zelenjave?

Vso naše sadje in zelenjava spadata v prvi kvalitetni razred. Sadje in zelenjavo izberemo ročno na isti dan dostave, tako da na vaš dom prispe 100% sveže in okusno.

 
4. Ali obstaja tudi fizična trgovina?

Fizična trgovina zaenkrat še ne obstaja, zato je naročilo možno le preko spletne trgovine ali telefona.

 
5. Na koga se lahko obrnem, če imam dodatna vprašanja?

Če imate dodatna vprašanja glede uporabe spletne trgovine, oddaje naročil, dostave in vračila izdelkov, nas lahko kontaktirate preko telefonske številke 030 402 690 (Urša) ali nam pišete preko kontaktnega obrazca. Lahko nam pišete tudi na e-poštni naslov: ursa.coko@gajbica.si. 

 
6. Ali so cene v spletni trgovini vedno enake?

Cene gajbic sadja in zelenjave se tedensko spreminjajo, saj je njihova cena odvisna od sezone in naših dobaviteljev. 

Potrudili se bomo, da bodo cene ostalih izdelkov (razen sadja in zelenjave) ostale nespremenjene, seveda se bomo trudili, da bomo objavljali tudi čim več akcijskih ponudb.

Cene na spletni strani so v evrih in vključujejo DDV.

 
 
 

Naročilo

 
1. Kako naročim gajbico?

V našem prodajnem programu si izberite željeno gajbico, nato kliknite na gumb "V košarico". Po kliku na gumb je izdelek z animacijo preusmerjen v "Košarico", ki se nahaja v zgornjem desnem delu spletne trgovine.

Ob kliku na "Košarico" ste nato preusmerjeni v nakupni postopek, kjer izberete način plačila in dostave, vpišete svoje podatke ter zaključite nakup.

 
2. Ali lahko naročilo preusmerim na drugi naslov?

Naročilo je seveda možno preusmeriti na drugi naslov tako, da pri zaključevanju nakupa v nakupnem postopku izberite možnost "Dostava na drugi naslov", kjer lahko vpišete drug naslov.

 
3. Ali lahko gajbico pošljem kot darilo?

Seveda! Gajbico lahko pošljete kot darilo, tako da v nakupnem postopku pri vpisovanju vaših podatkov izberete "Želim dostavo na drugi naslov" in vpišete drugi naslov za dostavo. 

Namig: Ob nakupu darilne gajbice izberite željeno posvetilnico in v nakupnem postopku pri vpisovanju podatkov, v polje "komentar/posvetilo", vpišite željeno besedilo, ki jo natisnemo na posvetilo.

 
4. Kako plačam svoje naročilo?

Naročilo lahko plačate na štiri načine:

Naročilo lahko plačate na štiri načine: 
  1. po predračunu,
  2. po povzetju,
  3. MONETO
  4. s Paypalom.
 
5. Ali je možno naročilo za podjetja?

Da, naročilo je možno za podjetja. Ob zaključku naročila pri vpisovanju svojih podatkov izberite "Sem: Podjetje" in nato vpišite zahtevane podatke vašega podjetja. Original račun s potrebnimi podatki vam bomo posredovali po pošti.

 
6. Ali se je potrebno za nakup registrirati?

V naši spletni trgovini registracija za zaključek nakupa ni potrebna.

 
7. Zakaj moram ob naročilu pustiti svojo telefonsko številko?

Vašo telefonsko številko potrebujemo zgolj v primeru, če vas ob času dostave ni doma in ob morebitnih spremembah pri zalogi ter dobavljivosti sadja in zelenjave. 

Vaša številka bo pri nas popolnoma varna in je ne bomo posredovali tretjim osebam.

 
8. Kako uporabim darilni bon?

Če je nekdo za vas kupil darilni bon, ste ob tem prejeli promocijsko kodo, katero uporabite ob zaključku naročila ob nakupnem postopku.

Sistem bo vrednost vašega darilnega bona odštel od skupnega zneska naročila. V primeru, da bo znesek naročila enak znesku darilnega bona, bo naročilo brezplačno.

 
 
 

Dostava

 
1. Kam dostavljate zelenjavne in mešane gajbice?

Zelenjavne in mešane gajbice brezplačno dostavljamo na območju Ljubljane in okolice.

Preko ekspresne službe City Express dostavljamo na spodaj napisane lokacije:

  • od ponedeljka do petka - Kranj, Celje, Maribor, Hoče, Koper, Izola, Novo mesto (Strošek dostave znaša 3,90 eur)

Preverite ali dostavljamo tudi do vas!

 
2. Kam dostavljate darilne gajbice in dobrote?

Darilne gajbice in dobrote dostavljamo na območju celotne Slovenije. Za dostavo skrbi Pošta Slovenije.

 
3. Kolikšni so stroški dostave?

Sestavljene gajbice sadja in zelenjave v Ljubljani in okolici dostavljamo brezplačno z lastno dostavo.

Za dostavo sadja in zelenjave v Maribor, Celje, Hoče, Novo mesto, Kranj, Koper in Izolo skrbi pogodbeni partner City Express. Strošek znaša 3,90 eur.

Darilne gajbice, sadne gajbice in dobrote pa dostavljamo po območju celotne Slovenije. Strošek dostave znaša 3,90 eur.

Dostava je brezplačna ob nakupu nad 59 eur.

OBRAČUNA Pošta Slovenije ob dostavi:

Plačilo po povzetju

Nakup do 96 € ....... 1,05 €
Nakup nad 96 € ..... 1% vrednosti

"On-line" plačilo (Moneta, nakazilo na TRR oz predračun): ....... 0,00 €


 
4. Kako dostavljate in kaj v primeru, če me ni doma?

Sadne, zelenjavne in mešane gajbice na območju Ljubljane in okolice dostavljamo brezplačno z lastnim dostavnim avtomobilom. Pred dostavo vas kontaktiramo in se uskladimo o terminu dostave.

Ob primeru dostave v mesta kot so Maribor, Celje, Hoče, Novo Mesto, Kranj, Koper in Izola vas kontaktira kurir iz ekspresne službe City Ekspress in se uskladite o dostavi. Več o dostavi si lahko preberete tukaj.

Za dostavo darilnih gajbic in dobrot pri nas skrbi Pošta Slovenije. V primeru, če vas ni doma vam poštar pusti obvestilo in pošiljko/naročilo lahko prevzamete na vaši Pošti. 

 
5. Ob katerih dnevih boste imeli dostavo?

Dostavo sadnihzelenjavnih in mešanih gajbic imamo na območju Ljubljane in okolice vsak dan, od ponedeljka do petka.

Preko ekspresne službe City Express dostavljamo ob vsak delovni dan. Darilne gajbice, dobrote in pakete, dostavljamo vsak dan in sicer, če je bilo naročilo prejeto najkasneje do 14 ure, bo naročilo dostavljeno že naslednji dan.

  • od ponedeljka do petka - Kranj, Celje, Maribor, Hoče, Koper, Izola, Novo mesto

Darilne gajbice in dobrote dostavljamo vsak dan razen ob nedeljah in praznikih. Za dostavo skrbi pošta Slovenije.

 
6. Če naročim sadno/zelenjavno gajbico v petek ali v ponedeljek, kdaj lahko pričakujem dostavo?

Če boste svoje naročilo oddali v ponedeljek in stanujete na območju Ljubljane in okolice, vam bomo gajbico dostavili v torek, če pa boste naročilo oddali v petek boste gajbico prejeli v ponedeljek.

Preko ekspresne službe City Express in Pošte Slovenije dostavljamo vsak delovni dan. Darilne gajbice, sadne gajbice, dobrote in pakete, dostavljamo vsak dan in sicer, če je bilo naročilo prejeto najkasneje do 14 ure, bo naročilo dostavljeno že naslednji dan.

Preko ekspresne službe City Express dostavljamo na spodaj napisane lokacije

  • od ponedeljka do petka - Kranj, Celje, Maribor, Hoče, Koper, Izola, Novo mesto
 
7. Kaj storiti v primeru, če izdelka nisem prejel več kot 4 dni?

V tem primeru vas prosimo, da nas čim hitreje pokličite na telefonsko številko 030 402 690 in bomo takoj preverili, kaj se je zgodilo z naročilom.

Lahko pa nam tudi pišite na narocila@gajbica.si in vam bomo hitro odgovorili.

 
 
 

Reklamacija in vračila izdelkov

 
1. Kdo krije stroške za vračilo poškodovanih/neustreznih izdelkov?

Stroške za dostavo poškodovanih vrnjenih izdelkov krije kupec. Stroške dostave novih ustreznih izdelkov krijemo mi.

 
2. Na kateri naslov lahko vrnem poškodovani ali neustrezen izdelek?

Izdelek pošljite na: 

Sodobni splet d.o.o.
Tesovnikova ulica 44
1000 Ljubljana

V primeru dodatnih vprašanj in informacij nas kontaktirajte preko kontaktnega obrazca ali nam pišite na info@gajbica.si.

Lahko pa nas tudi pokličite na telefonsko številko 030 402 690 ali 040 688 388.

 
3. Kaj storiti v primeru, če z izdelkom nisem zadovoljen? Kakšen je postopek vračila denarja in izdelkov?

Če z izdelkom niste zadovoljni oz. vam ne ustrezajo nam v roku 14 dni od prejema izdelkov pisno pošljite obvestilo na e-poštni naslov info@gajbica.si.

Po poslanem obvestilu, nam v roku 30 dni od poslanega obvestila pošljite vašo kopijo računa ter nepoškodovane in neuporabljene izdelke na naš sedež podjetja. Po prejemu oz. vračilu izdelkov vam potem mi v roku 30 dneh vrnemo kupnino za vaš izdelek.

 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.